1 mars

gud, tänk att det redan är 1 mars! det är fan helt sjukt som tiden går! hinner inte ens blinka förräns det är ny månad för fan, hah .. men nu denna veckan ska jag göra mycket .. måste börja skriva ett cv, ta fram arbetsintyg och sånt, har inte en blekaste aning om vart jag lagt allting? betyg och sånt också, hm .. inte en aning :/ synd man inte har lite bättre koll på sina saker. ;s sen blir det att söka jobb i köpenhamn med amal .. fixa jobb där först & främst, sen lägenhet ;) får bara hoppas man hittar något roligt jobb och som man tjänar en massa cash på ;) sen blir det heeejdå helsingborg! det första jag vill göra nu, orkar inte med helsingborg längre!

fikade i torsdes med mikkan&kim efter jobb. mysigt var de, men kim dissade rätt snabbt så vi satt kvar en stund och pratade den begav vi oss till mc donalds och åt en glass.. hah de satt inte helt fel ;p sen igår var jag med amal! gud, det var sjukt längesen jag var med henne! riktigt gott att träffa henne.. tog de lugnt hemma hos mig bara, gick & köpte lite food på pizzerian här, orkade inte göra något.. blev tonfisksallad för mig och kycklingsallad för henne! mama mia så gott de va :D fast vi orkade dock ej käka upp allt ;p sen kom dale på besök också .. gav oss massage, hah .. riktigt duktig va han ju :p sen när amal skulle hem vid 00 för att hon skulle jobba dagen efter så joinade vi ner henne istan.. gick till hampan & träffade lite folk, sen steackhouse en snabbis också, dock tråkigt där. träffade på benjamin snyggingen med, alltid trevligt ;) jaja, rätt soft kväll :) nyktert för mig med. :)

hoppsan.. har skrivet så det räcker nu. ska nog träffa amal senare också :) sen cup imorgon med mina små tjejer, så nog ingen fest ikväll :)

image207  image208  image209  image210

Kommentarer
Postat av: amajla

japp jag har den på datorn :-) adda mig på [email protected] !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback