26 mars

som vanligt var det ett tag sen som jag skrev .. de händer inte så jätte mycket om dagarna så har väl inte så värst mycket att skriva om ..

som idag, var istan en snabbis och köpte hörlurar innan jag stack upp till jobbet. jobbade dom 5 sköna timmarna och sen tog jag bussen hem, träffade även på alexo på bussen. gott med lite sällskap på bussen :D sen ringde en viss gast mig och ja, vet inte hur de kommer bli när vi ses igen. inte sett dig nu på cirka 1 månad, men kommer antagligen göra de i nästa vecka. så som samtalet avslutades kommer det väl att fortsätta, alltså med tjafs och sånt mög .. men bryr mig inte så värst, orkar inte med dig mer ändon så lugnt för mig :)
har haft ont i huvet som senaste 2 dagarna, och ögonen :/ riktigt jobbigt och knas.. det kan inte vara synen för jag har bra syn. konstigt om det förvärras bara så, men de kan de väl säkert göra? får kolla upp de om de typ fortsätter. men pallar icke glasögon, passar inte i de, hah .. & pga huvudvärken så blev det ingen simning idag med martina som vi hade bestämt. synd :/ ska börja bli duktiga & simma någon gång i veckan. jag&alex ska också göra de så de blir mer för mig, de ska bli najs :D inte äta massa onyttiga saker nu mer, frukt&grönt istället ;)

träffade josse i måndes föresten, åt lite god mat på mezo & sen körde vi till hittarp & kollade lite feta hus .. hah, sen vidare hem till acke en runda och hälsade på honom :) får ta mig en tripp till landskrona & hälsa på henne snart :)

lägger in några bilder från kameran som jag la in nyss på datorn :) ( blev ett rätt hoppigt inlägg ser jag men skit i de :p )

->  theos födelsedag :)

   

->  en dag ute med isaac. (isaac som då varit fotografen på dom flesta bilder som kanske syns ;p)

       

-> 2 bilder på en bakis jonna & en sötis theo :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback