7 mars

sitter på pappas data nu.. mitt internet vill inte funka :/ pappa har också en laptop men hans trådlösa internet funkar på denna.. knäppt som fan :/ ska se om de funkar med internetsladden sen då .. + att vår box inte funkar :( måste va något konstigt här alltså. jag som inte ska ut ikväll, skulle ju se om det kom en massa bra filmer så funkar int de.. skit också! aja, får se om jag har någon film på datan som jag inte sett :)

i veckan har jag inte gjort något speciellt.. bara jobbat och varit hemma sen tror jag. gött att slappa :D
jaja, tror att jag ska bege mig hem till min bruuur lite. orkar inte stta hemma bara, måste ha lite liv runt omkring mig :D och brossan hade visst fått någon spik i foten! haha hur fan lyckas man? måste höra med honom ;p

puuuss :D

Kommentarer
Postat av: terese

nej jag e ju bara 19 fyller inte 20 förens i oktiber, jätte jobbigt ! ibalnd kommer man in ibland inte .. men men ,

Postat av: terese

på cubus har jag köpt det linnet som du frågade om, det svarta, fast det var ett bra tag sen.

2008-03-08 @ 18:24:48
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback